23 Mayıs 2014 Cuma

DEMİRPARK’ TA MİNYATÜR SANATLARI SERGİSİ

DemirPark Alışveriş ve Yaşam Merkezi’ giriş katında 20 – 21 Mayıs tarihinde Kozlu Halk Eğitim Merkezi Minyatür sanatları sergisi açıldı.
2013 – 2014 eğitim öğretim sezonunun başından bu güne yapılan 50 eserin yer aldığı açılışını Kozlu İlçe Kaymakamı Ahmet Karakaya, Kozlu İlçe Milli Eğitim Müdürü Mansur Gök,  Türk Eğitim-Sen Zonguldak Şube Başkanı Şahin Ören, Kozlu Halk Eğitim Merkezi Müdürü Gülşen Taşten yaptı. Sergide Osmanlı döneminde sarayda hazırlanan ve sarayda yapılan çalışmaları ve geçmişten günümüze modernize edilen Maraş işleri sergilendi.  DemirPark AVM giriş katında 2 gün sergilenen resimler ziyaretçiler tarafından büyük ilgi gördü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz