18 Haziran 2012 Pazartesi

HELAL OLSUN OKUL MÜDÜRÜNE, BULDUĞ PARA KESESİNİ POLİSE TESLİM ETTİ.

Kdz.Ereğli Müftü Mahallesi Muzaffer Uluşahin Sokak üzerinde bulunan Göktekin Et Şarküteri önünde müşteri alan 37 yaşındaki taksici Uğur Tanyıldız, keseye koyduğu içerisinde 5 bin 800 TL para, 32 bin TL'lik senet ve 32 bin TL'lik çek'i düşürdü. Kdz.Ereğli Turgut Reis İlköğretim Okulu Müdür Yardımcısı Bülent Karaçam, Göktekin Et Şarküteri önüne kendi aracını park ettikten sonra yerde kese içerisinde bulunan para, senet ve çeki buldu. Bağlık Polis Karakolu'na giden Müdür Yardımcısı Karaçam bulduklarını teslim etti. Müşteriyi bıraktıktan sonra koltuğun kenarına koyduğu keseyi bulamayan Uğur Tanyıldız uzun süre keseyi nerede düşürebileceğini düşündü. Göktekin Et Şarküteri önünde araçtan indiğinin farkına varan Tanyıldız, söz konusu keseyi bulan kişinin Bağlık Polis Karakolu'na gittiği haberini alınca soluğu Karakol'da aldı. Parayı çek ve senedi teslim alan Tanyıldız, parayı bulup getiren Müdür Yardımcısını yemeğe götürmek istedi ancak Müdür Yardımcısı Karataş tüm talepleri red etti. Tanyıldız olayı şu şekilde anlattı: Durakta hesap kitap yaparken parayı keseye koyduk onu da şoför koltuğunun yanına koydum. Müşteriye gittim araçtan indiğimde düşürmüşüm. Yeşiltepe'deki Kent Taksi durağına gittim orada para nerede diye, baktım sağa sola para yok. Tabi bu arada bizi bir korku aldı, ne yaptım ne ettim diye düşünürken Göktekin'in oraya geldim. Arabadan indiğimi hatırladım dedim böyle böyle bir şey bulan oldu mu dedim. Onlarda 67 LA 042 plakalı bir aracın Göktekin'e girerken öyle bir şey bulduğunu söyledi. Adam Bağlık Karakoluna gelmiş parayı teslim etmiş. Göktekindeler de bağlık karakoluna gitti deyince oraya geldim. Memur arkadaşlar çıkarmışlar çek, senet, para falan vardı. Ben düşürdüm dedim. 'Sizin düşürdüğünüzü nereden bilelim' dediler bende 'şu kadar param şu kadar senet şu kadar da çek vardı' dedim olayın doğru olduğunu anladılar orada paramı teslim aldım. Bulup getiren adamda oradaydı onla da konuştuk Allah razı olsun adamdan böyle insanlar da kalmış dedirtti. Çok zor bulunabilecek bir insan, adamla helalleştik paramızı eksiksiz bir şekilde aldık. Adama Allah razı olsun dedik teşekkür ettik ama bizimle bir yemeğe bile gitmeye o kadar gönlü zengin bir adammış. Sabahtan hesabı yaptık bugünde ödemeler var arabanın plaka borcu, kredi kartı borcu vardı. Geri dönüşü ilaç gibi geldi. Haram zaten kursağımızdan geçmemiş paramız helal olduğu için zaten bize geri döndü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz