9 Mart 2014 Pazar

Akdemir, Mithatpaşa ve İnağzı mahallelerinde ev toplantılarına devam etti



Zonguldak Belediye Başkanı ve CHP Zonguldak Belediye Başkan Adayı Muharrem Akdemir, ev toplantılarına Mithatpaşa ve İnağzı mahallelerinde devam etti.CHP Kadın Kolları Başkanı ve Belediye Meclis Üyesi adayları ile birlikte, İnağzı Mahallesi Yeni Mahalle Sokakta ve Mithatpaşa Mahallesi 708 Sokak’taki ev toplantısına katılan CHP Zonguldak Belediye Başkan Adayı Muharrem Akdemir, mahallenin sorunlarını dinledi.
Akdemir: “Biz genç arkadaşlara o derslerini o konuları kendilerine biz öğrettik”
CHP Zonguldak Belediye Başkan Adayı Muharrem Akdemir, Mithatpaşa Mahallesi 708 Sokak’taki ev toplantısında yaptığı konuşmasında şunları söyledi:“Bizler çok ders verdik. Ben yetiştirdiğim öğrencilerime binlerce gün ders verdim. Sizlerde bu dersi 30 Martta herhalde vereceksiniz. Çünkü o ders çok farklı olacak. Birilerinin yaptıklarına birilerinin söylemlerine karşı mükemmel bir ders olacak. Ben çok çocukça ve basitçe buluyorum bana karşı söylenenleri, şimdi gelişen bu atmosfer içerisinde genç arkadaşlarım bazen aften bir şeyler söylüyorlar. Beni acemilik ile suçlamaya başladılar. Ben acemiydim de bu kadar işi nasıl yaptım. Ben 30-40 yıldır yapılmayan arıtma tesisimizi, doğan gazımızı, yağmur sularımızı, içme sularımızı ve enerji hatlarını aynı anda yaptım. Ben öğretmenim. Bir zekam, bilgim ve tecrübem var. Biz genç arkadaşlara o derslerini o konuları kendilerine biz öğrettik. Benim yaşlı olduğumu söylüyorlar. Evet ben onlardan yaşlıyım. O dersi ben onlara verdim. Ben öğrettim onlara nasıl yapılacağını, devlet hizmeti nasıl yapılır, iş nasıl yapılır, iş ahlakı nasıl olur biz öğrettik. Ben öğretmen olarak öğrettim. Siyasette üslup böyle olmamalıdır. Halkımız 30 Martta bana onay verirse bu görevi bir 5 yıl daha çok güzel bir şekilde devam edeceğiz” dedi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz