14 Mart 2014 Cuma

PULMONER REHABİLİTASYON EĞİTİMİ DÜZENLENDİ


  Zonguldak İl Halk Sağlığı Müdürlüğü Bülent Ecevit Üniversitesi İşbirliği ile Anadolu Sağlık Meslek Lisesinde eğitim gören öğrenci ve öğretmenleri olmak üzere yetmiş bir kişi kişiye Zonguldak Belediyesi Kültür Merkezi salonunda Pulmoner Rehabilitasyon Eğitimi verildi.
     Güzel bir organizasyon altında düzenlenen eğitime konuşmacı olarak katılan Bülent Ecevit Üniversitesi Fiziksel Tıp Rehabilitasyon Anabilim Dalı Başkanı Prof.Dr. Selda Sarıkaya tarafından Pulmoner Rehabilitasyon hakkında teorik ve uygulamalı olarak eğitim verdi. Sarıkaya, Kronik solunum hastalarının fiziksel ve psikolojik durularını düzeltmeyi ve sağlığı geliştirici kalıcı davranışları sağlamayı hedefleyen, hasta değerlendirmesini takiben bireysel olarak belirlenen egzersiz eğitimi, davranış değişikliği ve eğitim gibi yaklaşımları içeren geniş kapsamlı bilgiler verdi. Ve katılımcılarında dahil olduğu solunum egzersizleri uygulamalı olarak anlattı.
      Öte yandan eğitim sonrasında katkılarından dolayı Bülent Ecevit Üniversitesi Fiziksel Tıp ve Rahabilitasyon Anabilim Dalı Başkanı Prof.Dr. Selda Sarıkaya”ya İl Halk Sağlığı Müdür Vekili Yusuf Kaya ile Bulaşıcı Olmayan Hastalıklar Programlar ve Kanser Şube Müdürü Esin İlhan tarafından teşekkür belgesi ve çiçek takdim edildi. .



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz