13 Mart 2014 Perşembe

CHP Genel Başkanı Zonguldaklılara Hitap etti “ ABBAS YOLCU GİDECEKLER “












CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu Zonguldak Madenci anıtı önünde halka seslendi. Konuşmasının büyük bir bölümünü Başbakan Recep Tayip Erdoğan’a ayırarak” Bunların son çırpınışları Abbas yolcu gidecekler”  dedi.Mitinge; CHP Zonguldak Milletvekilleri Mehmet Haberal ve Ali İhsan Köktürk, CHP Genel Başkan Yardımcıları Sencer Ayata, Bülent Tezcan ve Yakup Akkaya ve Zonguldak il ve ilçe belediye başkan adayları katıldı.Kılıçdaroğlu, “Başbakan Kemal” sloganlarıyla kürsüye geldi.“Halkın umudu Kılıçdaroğlu” sloganları üzerine Kılıçdaroğlu, “Benim umudum da sizlersiniz. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı benim umudum” dedi.
Kılıçdaroğlu, Zonguldak’la ilgili şunları söyledi:
“Zonguldak emeğin başkentidir. Yerin metrelerce altında alın teri döker, alnındaki kömür karası onun onurudur. Evine her akşam helal ekmek götürür. Hiçbir zaman harama ortak olmadı Zonguldaklılar. Zonguldak’ı cezalandırıyorlar. Göç alan kentten göç veren kent haline geldi. Son 2 yılda 45 bin Zonguldaklı Zonguldak’ ı terk etti.”
“Başbakan buraya gelecek Filyos Vadisi’ni konuşacak. 3 seçimdir Filyos Vadisi’nden söz ediyorlar. Ne yaptılar? Ne yaptılar Allah aşkına? ‘Acaba yine söylersek oy alabilir miyiz?’ diyorlar. Zonguldak öyle bir tokat atacak ki, Şam’dan, Moskova’dan, Kahire’den duyulacak. Emeğin, alın terinin, helal süt etmiş insanların kentidir Zonguldak. Zonguldak, Bülent Ecevit’in göz bebeğidir. Rahmetli Bülent Ecevit, ‘Ne ezen, ne ezilen, insanca, halkça bir düzen’ derdi. Aynı şeyi söylüyoruz. Ne ezen olsun, ne ezen olsun, insanca, hakça düzen olsun. Barış, sevgi, huzur içinde bir toplum olsun. Hiçbir çocuk yatağa aç girmesin.Burada TTK vardı, içini tamamen boşalttılar. Çalışanların sayısı çok düşük bir rakama geldi. Çok sayıda taşeron işçi çalışıyor. İşçilere ve sendika başkanlarına soruyorum: Eğer siz taşeronluktan şikâyet ediyorsanız, sizin itibar edeceğiniz, güveneceğiniz tek adres vardır. O adres CHP’dir, o adres emeğin alının, terinin yanında olan partidir. İşçilere ve sendika başkanlarına soruyorum: Kul hakkı yiyenlerden, senin alın terini sömürenlerden ne zaman hesap soracaksınız, ne zaman meydana çıkacaksınız, ‘iş, aş’ diyeceksiniz? Bunu istiyorum diyerek CHP Zonguldak Belediye Başkan Adayı Muharrem Akdemir’i yanına çağırdı. Kılıçdaroğlu, “Başkanımız pek çok hizmet yaptı. İzniniz olursa sizin oylarınızda size hizmet etmek Açin Zonguldaklılardan oy istedi.Kılıçdaroğlu, “Başkanları size emanet ediyorum, sizi de Allah’a emanet ediyorum” diyerek sözlerine son verdi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz