2 Aralık 2013 Pazartesi

Bahattin Arı “Engelli vatandaşlarımın sorunu benim sorunumdur

CHP Zonguldak Belediye Başkan aday adayı Bahattin Arı, 3 Aralık Dünya Engeller Günü nedeniyle yaptığı açıklamasında “ Engelli vatandaşların sorunu benim sorunumdur” dedi.
Arı’nın açıklaması şu şekilde “ 3 Aralık Engelliler gününü kutluyorum. İstiyoruz ki insanlar fiziksel engelli insanlarımızın nasıl bir kentte yaşaması gerektiğinin cevabını kafalarımıza yerleştirdiğimiz engelleri kaldırabildiğimiz oranda insanlarımızın da sorunları daha rahat çözeceğiz. İşte o zaman kentimiz Zonguldak daha yaşanabilir bir kent oluşturabiliriz.2013 Türkiye’sinde yerel seçim atmosferine girdiğimiz şu günlerde engelli vatandaşlarımızın bu sıkıntılı yaşam mücadelesinde hala kafatasçı, ‘yerli’ ‘yabacı’ vb. basitleşen siyasetin aktörleri ile bu sorunların nereye kadar çözüleceğinin de hesaplarını vatandaşlarımızın yapması dileğimle tün engelli vatandaşlarımızın sorunlarının benim sorunum olduğunu bir kez daha belirtir Yaşanası Zonguldak’ı, engelsiz kenti ancak birlikte yaratacağımıza inanıyorum


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz