4 Aralık 2013 Çarşamba

Devrek CHP Belediye Başkan aday adayları birlik ve beraberlik mesajları verdi “KAZANAN CHP OLACAK”

    Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Devrek Belediye Başkan aday adayları 8 Aralık’ta yapılacak önseçim öncesi, İlçe Başkanı Yaşar Bükrü başkanlığında, parti binasında bir araya gelerek, birlik ve beraberlik mesajları verdi.CHP Devrek Belediye Başkan aday adayları; Şeref Aydınlı, Çetin Bozkurt ve Songül Malkoç’un katıldığı toplantı da bir konuşma yapan Devrek CHP İlçe Başkanı Yaşar Bükrü, 8 Aralık 2013 Pazar günü yapılacak olan ön seçimde aday adaylarına başarılar dileyerek, “Kazanan CHP olacaktır” dedi.Başkan Bükrü açıklamasını şöyle sürdürdü; “Bilindiği gibi, partimizin Devrek Belediye Başkan Adayı 8 Aralık 29013 Pazar günü yapılacak olan üye bazında eğilim yoklamasıyla belirlenecektir. CHP Merkez Yönetim Kurulu kararı bu yönde olmuştur. Eğilim yoklamasına partimizin aday adayları Şeref Aydınlı, Çetin Bozkurt ve Songül Malkoç katılacaklardır. CHP Devrek İlçe Başkanı olarak parti için yapılacak bu yarışta değerli aday adaylarımıza başarılar diliyorum. Burada kaybeden olmayacaktır. Kazanan CHP ve bizler olacağız. Her üç adayımızda bizim için değerlidir. Partimize güç katmışlardır. Partimize emeklerini, yüreklerini, maddi manevi her şeylerini koymuşlardır. Kendilerine CHP İlçe Başkanı ve yönetim kurulu arkadaşlarım adına teşekkür ediyorum. Şahsen üç aday adayımızın hangisi ile seçime gidersek gidelim Devrek Belediyesini alacağımıza tüm kalbimle inanıyorum. Yarışı önde tamamlayan ve CHP Genel Merkezinin açıklayacağı aday bizim adayımızdır. Diğer aday adaylarımızın adayımızın yanında birlik ve beraberlik içerisinde hareket edeceğine tüm samimiyetimle inanıyorum. Kazanan Devrek, kazanan CHP, kazanan bizler olacağız. Üyeler bazında temayül yoklaması 8 Aralık 29013 Pazar günü Masalcıoğlu Düğün Salonu’nda saat 08.00 ile 17.00 arasında yapılacaktır. Belediye sınırları içerisinde ikamet eden tüm üyelerimizi bu demokratik haklarını kullanmaya davet ediyoruz.”
AYDINLI: YOLUMUZ AYDINLIK OLSUN
     8 Aralık Pazar günü yapılacak ön seçimler öncesi değerlendirmede bulunan CHP Devrek Belediye Başkan Aday Adayı Şeref Aydınlı; “Partimizin benim dışımda iki tane daha aday adayı var. Bu da beraber yola çıktığımız arkadaşlarımızla gerçekten güzel çalıştığımızın, partimizi ileri bir noktaya getirdiğimizin bir simgesidir. Bu anlamda yönetim kurulu arkadaşlarıma minnet borçluyum. Bu çalışmalar Cumhuriyet Halk Partisi için yapılmıştır. Üç adayımızın da şu anda yaptığı bu tatlı mücadele yine Cumhuriyet Halk Partisi içindir. Seçildiğinde adayın hazırlık aşamasıdır. 2009 yılında da belediye başkanlığı için ismim geçmişti. O zaman kendimi kültürel yönden hazır hissetmediğim için bu yıl aday adaylığı için başvuru yaptım. Üç arkadaşımızın da amacı Devrek’i yönetmeye talip olmak. Neticede 8 Aralık Pazar günü yapılacak olan ön seçimden sonra Devrek’in Cumhuriyet Halk Partisinden tek adayı olacaktır. Diğer adaylarda o adayın peşinde mücadele verecektir. Diğer arkadaşlara başarılar diliyorum. Yolumuz aydınlık olsun diyorum” diye konuştu.
BOZKURT: KAZANAN CHP OLACAK
   CHP Devrek Belediye Başkanı aday adayı Çetin Bozkurt’ta bu yarışta yer almasından dolayı mutlu olduğunu belirterek şunları söyledi; “İki arkadaşımız da benden önce adaylıklarını açıkladılar. Uzun süredir de bunun mücadelesini veriyorlar. Bu süreç gerçekten çok yıpratıcı. Bu işin ne kadar meşakkatli ne kadar özveri gerektirdiğini, insanların maddi manevi nasıl hırpalandıklarını görüyorum. İki arkadaşımıza da bugüne kadar gösterdikleri mücadeleden dolayı çok teşekkür ederim. Bu süreç kazananı kaybedeni olmayan bir süreç olacak. Burada kazanan Cumhuriyet Halk Partisi olacak. İsimler sadece gelip geçici bir semboldür. Burada sadece altı oka önem verip altı oka değer vereceğiz. Onun ilkelerine, prensiplerine, terbiyelerine göre hareket edeceğiz. Eğer kırdığım kişiler varsa herkesten özür diliyorum ve kazanan Cumhuriyet Halk Partisi olacak diyorum.”
MALKOÇ: KAYBEDEN ASLA OLMAYACAK
    Seçimler öncesi aday adaylık sürecinin heyecanlı geçtiğini belirten CHP Devrek Belediye Başkanı aday adayı Songül Malkoç da bu sürecin kendileri için oldukça önemli olduğunu vurgulayarak şunları söyledi; “1989 yılından beri siyasetin içerisindeyim. Ben kimseye küsmedim, özellikle de Cumhuriyet Halk Partililere küsmem hiç mümkün olmadı. Partide kimseye ayrıcalık yapmadık. Bugüne kadar örgütsel baz da hiç çalışmadım. Herkesin yanında olmaya gayret gösterdim. Kaybeden asla olmayacak. İki aday adayımızda benim kardeşimdir. 30 Mart’ta kazanan Devrek, kazanan Cumhuriyet Halk Partisi olsun diyorum. Bunun için elimizden geleni yapacağız. İki arkadaşıma da başarılar diliyorum.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz