16 Eylül 2013 Pazartesi

BAŞKAN AKDEMİR'E ÖĞRENCİLER'DEN ZİYARET

       2013-2014 eğitim-öğretim yılı ve ilköğretim haftası nedeni ile Karaelmas Ortaokulu Müdürü, öğretmen ve öğrencileri Belediye Başkanı Muharrem Akdemir’i makamında ziyaret etti. Zonguldak Milli Eğitim Şube Müdürü Ercan Kahya’nın eşliği ile Karaelmas Ortaokulu Müdürü Ahmet Bir, Fen Bilgisi Öğretmeni Feray Güven ve öğrencilerden Tuana Temel ile Yunus Emre Yüksel Başkan Akdemir’i ziyaret ettiler.
          Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Belediye Başkanı Muharrem Akdemir; “İlköğretim Haftasını kutluyorum. Bu yeni dönemde; geleceğimizin teminatı çocuklarımızın ve gençlerimizin yeni başarılar elde etme heyecanını hep birlikte yaşıyoruz. 2013-2014 eğitim ve öğretim yılında öğretmenlerimizi, öğrencilerimizi ve velilerimizi  tebrik ediyor,  yeni eğitim öğretim yılının hayırlı olmasını diliyorum” şeklinde konuştu.
         Sıcak bir sohbet ortamında gerçekleşen ziyarette, öğrenciler belediyenin yapmış olduğu çalışmalardan memnun olduklarını, yalnız okullarının yan tarafına çocuk oyun parkı yapılmasını talep ettiler. Konuklar, Belediye Başkanı Muharrem Akdemir' in öğretmen kökenli olmasından dolayı memnuniyetlerini dile getirdiler. Sohbetin ardından, Belediye Başkanı Muharrem Akdemir ziyaretine gelen öğrencilere çeşitli hediyeler verdi ve kendilerine okul hayatlarında başarılar diledi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz