9 Eylül 2013 Pazartesi

DERS ZİLİ MİNİKLER İÇİN ÇALDI


    Devrek’te, 2013-2014 eğitim öğretim yılının başlaması ile birlikte ilkokul birinci sınıf ve okul öncesi öğrencileri için ilk ders zili çaldı.
    Türkiye'de eğitim ve öğretim yılının başlamasıyla ilkokul birinci sınıf ve okul öncesi öğrencileri için ders zili bugün çaldı. Devrek’te sabah saatlerinde aileleriyle birlikte ilk kez okula gelen minikler sınıflardaki yerlerini aldı. Minik öğrencilerin çoğunun heyecanlı olduğu gözlendi.
     Devrek Fatih İlkokuluna çocuklarını okulla getiren aileler, ilk derste onları yalnız bırakmayarak heyecanlarını paylaştı.
     Devrek İlçe Milli Eğitim Müdürü Abdullah Turan, yaptığı açıklamada uyum programının yeni başlayan öğrenciler için oldukça faydalı olduğunu, söyledi.   
     Öğrencilerin bu program kapsamında 1 hafta önce eğitim ve öğretim yılına başladıklarını hatırlatan Turan, programın amacının öğrencilerin sınıflara ve okula olan yabancılığının geçmesi ve diğer öğrenciler gelmeden önce eğitim hayatına alışmaları olduğunu ifade etti. Turan, ailelere de bu sürede büyük görevler düştüğünü kaydederek, öğrenci ve öğretmenlere yeni eğitim ve öğretim yılında başarı, diledi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz