12 Eylül 2013 Perşembe

CHP Belediye Başkan Aday Adayı Ayözger’den KGD’ye ziyaret

Cumhuriyet Halk Partisi’nden (CHP) Zonguldak Belediyesi Başkan Aday Adayı olan Avukat E. Yaman Ayözger, Karaelmas Gazeteciler Derneği’ni (KGD) ziyaret ederek, çalışmaları ve projeleri hakkında bilgiler verdi. Aday Adayı Ayözger ve arkadaşlarını, KGD Yönetim Kurulu Başkanı Osman Sav ile KGD Mali Sekreteri Mustafa Emen karşıladı.
Ayözger, başkan adaylığının kabul görmesi halinde ve CHP’nin seçimi kazanması durumunda, Zonguldak’ta çok şeylerin değişeceğini ve kafasındaki büyük projeleri bir bir hayata geçirerek; çağdaş, modern ve yaşanabilir bir Zonguldak planladıklarını belirtti. Zonguldak halkına da güvendiğini ifade eden Av. Yaman Ayözger, Zonguldak’ın mutlaka atağa kalkması gerektiğini ve gece-gündüz demeden 24 saat halkın hizmetinde olacaklarını ifade etti.
KGD Yönetim Kurulu Başkanı Osman Sav ise, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, “Öncelikle ‘hoş geldiniz’ diyorum ve aday adaylığınızın hayırlı olmasını temenni ediyorum. Zonguldak, zor bir şehir… Seçilecek olmanız halinde hizmet anlamında sizi de zor günler bekliyor. İlimizin ciddi sıkıntıları var. İnşallah kim hayırlı olacaksa, o başkan olsun. Size de bu yarışta başarılar diliyorum” şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz