27 Eylül 2013 Cuma

ZONGULDAK’TA TAŞIMALI VE YEMEK İHALELERİNİN GECİKMESİ, EĞİTİM DE AKSAMALARA NEDEN OLUYOR


    Okulların açılmasının 3. haftasına girilmesine rağmen, Zonguldak’ta  ortaöğretim okullarının yemek ve taşıma sorunu çözülemedi.  Zonguldak Genelinde taşımalı eğitim kapsamında olan ortaöğretim öğrencilerinin taşama ve yemek ihalesinin şuana kadar yapılmaması, eğitimde aksamalara yol açıyor, taşınması gereken öğrenciler kırsaldan şehir merkezlerindeki okullara gelemezken, gelenler ise kendi imkanlarıyla yemek işini çözmeye çalışıyorlar. Zonguldak İl Genel Meclisi Encümeninin taşımalı eğitim kapsamında yemek ve taşıma ihalelerinin yapılmasını geciktirmesi, eğitim öğretim de aksamalara yol açtı. Okulların açılması 3. Haftasına girerken Zonguldak genelinde, taşımalı ve yemek ihalelerinin yapılmaması sonucunda kırsaldaki öğrenciler şehir merkezleri ya da merkezi okullara kendi imkanlarıyla ulaşmaya çalışıyor.
   Devrek’te 800 öğrenci bu kapsamda
   Devrek’te ise taşımalı ve yemek ihalesinden yararlanacak yaklaşık 800 öğrencinin 49 hatta taşınması bulunuyor. Devrek İlçe Milli Eğitim Müdürü Abdulah Turan, taşımalı ve yemek konusunda ihale yapmak için tüm hazırlıklarını tamamladıklarını ancak İl Genel Meclisinin Encümen kararını beklediklerini, söyledi. Zonguldak genelinde olduğu gibi Devrek’te de taşımalı öğrenciler kendi imkanlarıyla okullara ulaşırken ulaşamayanların da devamsızlık yaptıkları gözlendi yemek konusunu ise öğrenciler kendi imkanlarıyla çözüyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz