12 Ekim 2013 Cumartesi

Cihan Medya Gazete Dağıtım personeli, 11 Ekim Dünya Gazete Dağıtıcıları Günü"nü yaş pasta keserek kutladı.

Zonguldak’ta Cihan Medya Gazete Dağıtım Personeli, "11 Ekim Dünya Gazete Dağıtıcıları Günü"nü yaş pasta keserek kutladı.
Zaman gazetesi Zonguldak Temsilciliği’nde düzenlenen törende konuşan İl Temsilcisi Lütfi Özkan, “Çok kutsal bir görevi ifa eden gazete dağıtım personelimizle pasta kesip günümüzü kutladık. Herkesin uykuda olduğu 03.00 sıralarında her gün sıcak yatağından kalkıp motoruyla abonelere gazetesini dağıtan bu personellerimizin ne kadar kutsal bir görev ifa ettiklerini hatırlatmak istiyorum. Anadolu’nun en zor coğrafyası ve yılın büyük çoğunluğu yağışlı geçen ili olan Zonguldak’ta çalışarak görevlerini başarıyla yerine getiren dağıtım personelimiz en büyük övgüyü hak ediyor.” şeklinde konuştu.
Zonguldak merkezin yanı sıra Kilimli ve Kozlu ilçelerinde 8 personel ile Zaman Gazetesi’ni abonelerine ulaştırdıklarını ifade eden Özkan, şunları söyledi: “Bugün 11 Ekim Dünya Gazete Dağıtıcıları Günü. Bugün buraya toplanırken belki de böyle bir günün varlığından birçoğumuzun haberi bile yoktu. Bilenler de günlük koşuşturmalar ve iş yoğunluklarından bugünü hatırlayamadılar bile. Bu anlamlı günde fedakâr ve cefakâr bütün dağıtıcılarımızı sevgiyle selamlıyor; gayretleri ve gönüllerimizi fetheden hizmetleri dolayısıyla teşekkür ediyoruz.”
Dağıtım personelleri ise “Yaz kış demeden bu gazeteyi abonelerimize ulaştırmak için çalışıyoruz. Allah güç kuvvet verdikçe bu görevi severek yerine getireceğiz.” diye konuştu. 

Program, dağıtım personelinin hep birlikte yaş pasta kesip sohbet etmesiyle son buldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz