22 Haziran 2013 Cumartesi

BKM’DE RESİM SERGİSİ AÇILDI


Zonguldak’ın Kurtuluşu ve Uzunmehmehmet’i Anma Günü etkinlikleri kapsamında, Belediye Kültür Merkezi’nde sergi açılışı yapıldı. Belediye Kültür Merkezi’nde (BKM) gerçekleştirilen sergi açılışına, CHP Zonguldak milletvekili Ali İhsan Köktürk, Zonguldak Vali Yardımcısı Fethi Özdemir, Zonguldak Belediye Başkanı Muharrem Akdemir, Esnaf Odalar Birliği Başkanı Muharrem Coşkun, Maden Mühendisleri Odası başkanı Erdoğan Kaymakçı, Zonguldak Belediyesi Kültür Merkezi Müdürü Abdullah Bakır ve davetliler katıldı.
Sergi açılışında konuşan BKM Müdürü Abdullah Bakır, “Bir yılın emeğini bu gün halkımızın gözleri önüne seriyoruz. Bu gün burada hat, minyatür, biçki, dikiş-nakış, tel kırma, resim, ebru ve fotoğraf sergimiz var. Gerçekten yıl boyunca arkadaşlarımızla iyi bir çalışma yaptık” dedi.
Zonguldak Belediye Başkanı Muharrem Akdemir ise “Zonguldak’ın kurtuluşunun 92. yıl dönümünde sergi açılışı yaptık. Kursiyerlerimiz çok güzel çalışıyor ve güzel eserler ortaya koyuyorlar. Gençlerimizden ve 60 yaş üzerinden bile katılımcılarımız var. Güzel eserleri görüyoruz. Elinize ve yüreğinize sağlık diyorum. Hayırlı ve uğurlu olmasını diliyorum” diye konuştu. Zonguldak Vali Yardımcısı Fethi Özdemir ise “Ben de hayırlı olmasını diliyorum. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz