22 Haziran 2013 Cumartesi

ZONGULDAK BELEDİYESİ ENGELLİ VATANDAŞLARA TEKERLEKLİ SANDALYE HEDİYE ETTİ

21-23 Haziran Zonguldak’ın Kurtuluşu ve Uzunmehmet’i Anma Günü etkinlikleri kapsamında, Zonguldak Belediyesi tarafından başlatılmış olan “1 Kapak Bir Adım Mavi Kapak Kampanyası” kapsamında, Valilik Binası önünde engelli vatandaşlara tekerlekli sandalye dağıtımı gerçekleştirildi. Zonguldak Belediyesi Basın Halkla İlişkiler Birimi ve Dünya Engelliler ve Dostları Gelişim Derneği işbirliğince toplanmış olan 2 ton mavi kapaklar, Genel Merkezi Ankara’da olan Dünya Engelliler ve Dostları Derneği’ne teslim edilmişti. Kurtuluş Günü etkinlikleri kapsamında ise, Valilik Binası Önünde düzenlenen organizasyonda, Dünya Engelliler ve Dostları Derneği Genel Başkanı Nedim Kılıç’a gönderilen 2 ton mavi kapak karşılığında 10 tane tekerlekli sandalye, 10 tane işitme cihazı ve 10 tane görme engelliler için bastonlar engelli vatandaşlara teslim edildi. Etkinlikte, malzemeler Zonguldak Belediye Başkanı Muharrem Akdemir, CHP Zonguldak Milletvekili Ali İhsan Köktürk ve Türkiye Sakatlar Zonguldak Şubesi Başkanı Hüseyin Şirin tarafından engellilere hediye edildi. Ayrıca Dünya Engelliler ve Dostları Gelişim Derneği Genel Başkanı Nedim Kılıç tarafından da Zonguldak Belediye Başkanı Muharrem Akdemir’e katkılarından dolayı teşekkür belgesi takdim edildi.
                     Zonguldak Belediye Başkanı Muharrem Akdemir ise Dünya Engelliler ve Dostları Derneği Genel Başkanı Nedim Kılıç’a madenci heykeli hediye ederek; “Engelli vatandaşlarımıza bir nebze de olsa yardımcı olmak istedik. Bu doğrultuda mavi kapaklarımızı toplayarak, bu kampanyamızı devam ettirdik. Engelli vatandaşlarımızı yaşama daha da adapte ederek, onlarla birlik olmak istedik. Desteklerinden ötürü Dünya Engelliler ve Dostları Gelişim Derneği Başkanı Nedim Kılıç’a da teşekkür ederiz” şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz