25 Haziran 2013 Salı

Üstüngel Çocuk Kulübü başarıya imza attı

Sevim Arı: “Kulüp çalışmalarımız yaz döneminde de hazırldığımız özel proğramlarla devam etmektedir."Yaz dönemi süresince hem eğlensinler hemde öğrensinler, öğrendiklerini pekiştirsinler" diyen tüm velilerimizi Üstüngel Çocuk Kulübümüze bekliyoruz.Biz sitiyoruz ki; eğlenirken öğrensinler, dolu dolu bir yaz geçirsinler.”dedi


Kentimizde yaklaşık 15 yıldır  okul öncesi eğitimalanında hizmet veren son yıllarda Çocuk Kulübü olarak faaliyete geçmesi nedeniylede ilköğretim öğrencileri yönelik farklı aktivitelerinde içinde yer aldığı kurumunun Kurucusu aynı zamanda Susma Gazetesi İmtiyaz Sahibi Sevim Arı okul öğrencilerinin başarılarına değindi.Konuyla ilgili olarak Sevim Arı yaptığı açıklamada şu bilgilere yer verdi, "2012-2013 Eğitim-Öğretim Yılı süresince Fener İlköğretim Okulu 4. sınıf öğrencisi Aybars Demir Üstüngel Çocuk Kulübümüze devam etmiştir. Okul süresince Kulübümüz Öğretmenlerinden Emine Arslan ile birlikte uyguladıkları proğramlı çalışma, Kulüp- Okul işbirliği ve aileninde göstermiş olduğu ilgili davranışlar sonucunda sınıf birincisi olmuştur.
 
Okulun başarılı öğrencisi Aybars Demir

 Kulüp öğrencilerimizden Aybars Demir'in başarısında yoğun emeği olan Kulüp Öğretmenimiz Emine Arslan'a Fener İlköğretim Okulu 4/B Sınıf Öğretmenine, Okulu İdaresine, öğrencimizin anne ve babasına göstermiş oldukları yakın ilgiden dolayı çok teşekkür ediyorum. Üstüngel Kreş ve Anaoklu olarak yaklaşık 15 yıldan bu yana çalışmalarımızı sürdürmekteyiz. Bu yıl itibariyle başlamış olduğumuz Kulüp çalışmalarımıza İlköğretim 1. sınıfatn 8. sınıfa kadar olan öğrencilerimizin derslerinde onlara rehberlik etmeyi, çocuklarımızı derslerinin yanı sıra farklı sosyal-kültürel aktivitelelerde tanıştırmayı hedefledik. Bu konuda bize güvenen bizi destekeleyen tüm velilerimize ayrıca teşekkür ediyorum.Kulüp çalışmalarımız yaz döneminde de hazırldığımız özel proğramlarla devam etmektedir."Yaz dönemi süresince hem eğlensinler hemde öğrensinler, öğrendiklerini pekiştirsinler" diyen tüm velilerimizi Üstüngel Çocuk Kulübümüze bekliyoruz.
Biz sitiyoruz ki; eğlenirken öğrensinler, dolu dolu bir yaz geçirsinler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz