10 Kasım 2013 Pazar

AKIN KAYMAK HABER SİTEMİZİ ZİYARET ETTİ

Bürokraside önemli görevlerde bulunan ve daha sonra Kozludan AK Parti Belediye Başkan aday adaylığını açıklayan Akın Kaymak Öztürk Haber67 haber sitesimizi ziyaret etti.

AKIN KAYMAK KİMDİR

 “1966 yılında Kozlu'da doğdu. İlk ve orta öğrenimimi Kozlu'da tamamladı. Liseyi yatılı olarak Kastamonu'da bitirdi. Üniversite öğrenimini Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi İktisat Bölümünde tamamladı. İş yaşamıma, Madencilik ve Bankacılık alanında faaliyet gösteren Etibank'ta Müfettiş olarak başladı, T.Emlak Bankası A.Ş'de Müfettişlik, Daire Başkanlığı ve Teftiş Kurulu Başkanlığı ile Bankanın iştiraki olan Axa Oyak Sigorta başta olmak üzere birçok şirket, dernek ve vakıfta Yönetim Kurulu Üyelikleri yaptı. Ziraat Bankası Genel Müdürlüğü ve Kredi Yurtlar Kurumu Genel Müdürlüklerinde Genel Müdür Danışmanlığı görevlerinde bulundu. Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu’nda (TMSF) devletin alacağının tahsili için, Uzan Grubuna ait yaklaşık 236 şirketin geçmişe dönük mali denetimleri ve mal varlıklarının tespiti çalışmalarını yürüten Teftiş Kurulunun Başkanlığını ve Garipoğlu Şirketler Grubunun Denetim Kurulu Üyeliği görevlerini yürüttü. Orman Genel Müdürlüğü Müfettişliği ve son olarak da yaklaşık 7 yıldır İstanbul Büyükşehir Belediyesi ve tüm İstanbul İlçe Belediyelerinde, İçişleri Bakanlığı, İstanbul Valisi ve İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı adına Müfettiş olarak denetimler ve soruşturmalar yaptı. Bu süre içerisinde İstanbul Maltepe ilçesinde bir dönem başkan yardımcılığı ‘da yaptı.
Kaymak Evli ve 2 çocuk babası. 

“İSTİHDAM YARATACAK YENİ PROJELER ÜRETECEĞİM” 

Ziyareti sırasında çeşitli bilgiler veren AK Parti Kozlu Belediye Başkan aday adayı Akın Kaymak,
Madenci çocuğu olarak doğup büyüdüğünü, ailesi, akrabaları, sevdikleri, arkadaşlarının ve büyüklerinin yaşadığı Kozludan gurbette olduğu yıllarda da hiçbir zaman kopmadığını, Kozlu halkına vefa borcu olduğunu söyledi. Akın Kaymak Bilgi birikimlerini Kozluya hizmet için kullanacağını kaydederek “  Tecrübe ve birikimlerim ile gerek Ankara bürokrasisi ve gerekse İstanbul Büyükşehir Belediyesi bünyesindeki samimi dostluk ve arkadaşlık ilişkilerimi,  Kozluya ve Kozlululara hizmet etmek için kullanmak istiyorum. Artan nüfusla birlikte, değişen sosyal ve fiziki şartlardan dolayı her kentin olduğu gibi Kozlu’nun da sorunlarının doğmakta ve artmakta olduğunu görüyor ve çözümün süratli bir şekilde kentsel planlamadan geçmekte olduğuna inanıyorum. Kentsel planlamanın sosyal, kültürel ve fiziki evrelerini eşzamanlı olarak planlamayı öngörüyor ve fiziki çevreyi düzenlerken üç aşamalı bir eylem planı uygulamayı düşünüyorum. İlk etapta, belediye başkanımız Sayın Ali Bektaş'ın ve kadrolarının başlattıkları projeleri tamamlayıp, ikinci etapta orta vadeli planları hayata geçirip beş yılımızı şekillendirmek istiyorum. Üçüncü aşamada ve uzun vadede ise Kozlu'yu ‘Örnek Şehir’ haline getirmeyi hedefliyorum. Kozlu’muz için istihdam yaratacak yeni projeler üreterek ve kent ekonomisini çeşitlendirerek halkımızın her kesimine uygun iş imkânları geliştirmek istiyorum.” 

“KOZLUNUN YAŞAM KALİTESİNİ ARTIRMAK İSTİYORUM” 


Kaymak, Kozlunun yaşam kalitesini artırmak istediği ifade ederek  “Kozlu’muzun merkezi, mahalleleri ve tüm köyleri için halkımızın da düşünce ve görüşlerini alarak, şartlara ve ihtiyaçlara uygun sosyal ve kültürel projeler geliştirerek, engelli vatandaşlarımıza, yaşlılarımıza, kadınlarımıza, gençlerimize ve çocuklarımıza sağlık, eğitim, öğretim, spor ve el becerileri alanlarında değişik hizmetler sunmak ve yaşamlarını kolaylaştıracak her türlü desteği belediye imkanları çerçevesinde sağlayarak yaşam kalitelerini artırmak istiyorum” diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz