12 Kasım 2013 Salı

ZONGULDAK ÖZEL EĞİTİM MESLEKİ EĞİTİM MERKEZİ MÜDÜR VE ÖĞRETMENLERİNDEN BAŞKAN AKDEMİR’E ZİYARET

               Zonguldak Özel Eğitim Mesleki Eğitim Merkezi Okul Müdürü Mustafa Arslan beraberinde öğretmenler ile birlikte, Belediye Başkanı Muharrem Akdemir’i makamında ziyaret etti. Okulun sorunları hakkında Başkan Akdemir’e bilgi veren Zonguldak Özel Eğitim Mesleki Eğitim Merkezi Okul Müdürü Mustafa Arslan, amaçlarının; öğrencilerine bireysel, sosyal, kültürel ve mesleki gelişimlerine katkı sağlayabilecek, bağımsız yaşama becerilerine sahip bireyler yetiştirmek olduğunu ifade etti.
            Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Belediye Başkanı Muharrem Akdemir, engelli çocukların yaşam kalitelerini artırmanın öneminden bahsederek, okullarında yer alan sıkıntılar konusunda elinden gelen desteği her zaman vermeye çalışacağını ifade etti.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz