4 Kasım 2013 Pazartesi

BAHADDİN ARI, TÜRKİYE KAMUSEN'İ ZİYARET ETTİ

 Zonguldak Belediye Başkan Aday Adayı Bahaddin Arı, Türkiye Kamu-Sen’i ziyaret etti.Ziyarete Zonguldak Belediye Meclis Üyesi İzzet Bildirici ve eşi Sevim Arı’da katıldı.Bahaddin Arı’yı Türkiye Kamu-Sen İl Temsilcisi Kadir Bacıoğlu ve Kamu-Sen’e bağlı sendikaların şube başkanları karşıladı.Sıcak, samimi bir ortamda gelişen ziyarette Bahaddin Arı, Arı ziyaret sırasında yaptığı konuşmada şu ifadelere yer verdi, “Bu gün Kamu çalışanlarını temsilen Türkiye Kamu Sen’i ziyaret ediyoruz. Yerel çalışmanın önemli ayaklarından bir tanesi. Öncelikle Türkiye Kamu Sen’e başta Kadir Bacıoğlu olmak üzere tüm yönetim kurulu arkadaşlarımı bizi kabul ettikleri için teşekkür ediyorum. Bende bireysel olarak kamu çalışanlarının mücadelesini uzun yıllardır tanıyan bilen arkadaşları olarak Zonguldak aday adaylığı sürecine girdiğimizden bu güne bütün ilişkilerimizi hem insani hemde demokratik açıdan sürdürerek geldik. Bu gün de buradayız. Biz yerel yönetimlere adayız, ama doğal olarak bu yerel yönetimler sadece tek başına belediye, belediyenin var olan personeli, oradaki projeler, programlar, altyapılar, teknik konular değil aynı zamanda eğer kenti daha çağdaş daha demokratik daha katılımcı daha şeffaf yaşanabilir bir Zonguldak yapmak istiyorsak doğal olarak kentteki bütün toplumsal grupları bütün meslek ve kitle örgütlerini bu sürece katarak yapmamız gerekiyor.  O nedenle ben bu güne kadar bu sürecin doğru işlemediğine inanıyorum. Kamu çalışanlarının belediyedeki, kentin katılımcı sürecine çok olağanüstü bir ortaklık olmadığına inanıyorum.
Ben aday olursam özellikle yaşanabilir bir kenti yeniden yaratmak, kentin kaybolmuş kent kültürünü yeniden ortaya çıkartmak adına kamu çalışanlarıyla beraber güzel çalışmalar yapacağımıza inanıyorum. Çünkü geçmişte kentimizin ana damarı kömür olduğu için bu gün belki öyle görünüyor doğaldır. Anadolu’nun değişik yerlerinden koptu geldi yurttaşlarımız. Hepimiz bir yerlerden geldik. Bu gün göçün şekli değişti. Bu gün daha çok kamu üzerinden doktoru, akademisyeni, öğrencisi geliyor. Doğal olarak kamu çalışlarını ilgilendiren alan daha yoğun geliyor. Gene kentimize faklı illerden iç göç devam ediyor.
Kamu çalışanları içerisinde bir parçalanmışlık var hem ülke düzeyinde hem de kent düzeyinde. Bu sadece memurlar arasında değil işçiler arasında da parçalanmışlık var. Ben şahsen kamu çalışanlarının tek sendika, sendikal birlik içerisinde, işçi memur ayrımının kalkmasını istiyoruz. O nedenle de burada da özellikle Türkiye Kamu Sen’in bırakın sadece çalışanlar üzerinden demokratik mücadele hak alma mücadelesini aynı zamanda memurların siyasallaşması siyasi partilere üye olması seçim sisteminin değişmesi siyasal partiler kanunun değişmesi konusunda verdiği mücadeleyi de tebrik ediyorum. Bu konuda çok ortak yanımız var. Ben yapı olarak kişisel olarak yaşam tarzı olarak kentteki tüm toplumsal var olan grupları sevgi kardeşlik barış temelinde çağdaş, demokratik, katılımcı bir anlayışla birleştirerek bu kenti daha çok yaşanabilir bir kent haline getireceğime inanıyorum. İşte bu nedenle adayım ve bu nedenle buradayım.Bizi kabul ettiğiniz için teşekkür ediyorum.” dedi  
Türkiye Kamu-Sen İl Temsilcisi Kadir Bacıoğlu ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirdi ve şöyle dedi, “Sendikamızı ziyaretinizden ötürü çok teşekkür ediyorum sendikamızı onurlandırdınız sağ olun. Türkiye Kamu Sen Zonguldak içinde birçok söylemi olan yaşadığı şehir için fikirlerini beyan eden bir kamu çalışanı sendikasıdır. Biz bu şehirde yaşıyoruz, şehrin sorunlarını biliyoruz. Biz eminiz ki Bahaddin Bey’de yola çıkarken hem daha önce basında yer alması nedeniyle hem de Belediye Meclisinde aldığı görevler dolayısıyla bu şehrin sorunlarını çok iyi bilen bir kişi.  Ben birkaç söylemde bulunmak isterim bu noktada. Bu şehri yönetecek olan insanların bu şehrin içinden çıkması gerektiğine inanıyoruz. Türkiye Kamu Sen olarak böyle bir düşüncemiz var. Artık bu şehir kendi içinden çıkan insanlarla yönetilmeli. Kendi yetiştirdiği insanlara teveccüh etmelidir. Ben Bahaddin Bey’e aday adaylığı yolunda başarılar diliyorum. Önümüzdeki süreçte adaylıklar açıklanacaktır biz kendisini aday olarak görmek isteriz. Kendisiyle Belediye Başkanı olarak ta çalışmak, sorunlarımıza çözümler üretmesini isteriz.  Ben bu yolda kendisine başarılar diliyorum, yolu açık olsun.”


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz alındı. Kısa süre içinde yayınlanacaktır. Teşekkür ederiz